Nöjd

Jag lever! Julen har varit bra, med vissa undantag för juldagen, men kan inte alltid vara på topp och man kan inte alltid veta hur man ska reagerar på saker. Och det är okej att tycka att det är konstigt, men det är det inte för mig och även saker kan vara för hundra år sen, så kan det fortfarande vara öppna sår. Dessutom tror jag att vissa människor aldrig kan komma en för nära i livet igen utan att det känns! Men samtidigt fast det kan kännas och hugga till i hjärtat så vet man ändå alltid vad som känns starkast och vad man blir lycklig av. Jag vet det varje dag, varje morgon när jag vaknar, varje natt när jag somnar och nästan varje minut under dagen. För bättre än mig kan man knappast ha det och jag är inte lite kär i mannen som gör varje dag underbar heller!

Men nog om det, julen var bra mer orkar jag inte dra. Det blir tråkigare destå äldre man blir men det är smällar man får ta antar jag. Jag lider inte i övrigt av att bli äldre och klokare, det är snarare skönt! För övrigt kämpar jag på med uppsatsen just nu, längtar efter att min karl ska komma hem från Borlänge och planerar veckan. Nej ni mitt liv blir inte intressantare än så här. Tråkigt nöjd tjej helt enkelt!;)


Kommentarer
Postat av: maria

Det låter som att du och jag har haft en ganska liknande juldag ;) Btw så får vi ta och fika snart igen baby. :*

2009-12-29 @ 15:42:12
URL: http://metrobloggen.se/mariaekberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0