Natt

Kärleken har precis lämnat mig ensam för JVM med grabbarna i Insjön, men jag ska upp sju så det gör mig inte så mycket. Har trotts allt spenderat hela dagen med karln, fast jag borde ha pluggat. Men har pluggat lite i alla fall! Sen har vi bytt strängar på min gitarr också, eller ja mest F, jag lagade mat så länge. Nu ska jag nog diska lite så jag inte blir less för att jag har massa disk imorgon, sen blir det till att sova tror jag. Fast är rätt pigg sitter här och äter choklad mitt i natten;) Imorgon blir det jobb igen, frukost och sen till att göra klart alla rummen till nyårsafton. Men räknar med att jag nog kommer hem senast tre imorgon, helt okej dag! Lär plugga lite imorgon bara känner jag, lite panik börjar komma. Men just nu är det mycket mysigare att pussas än att plugga! Jag fixar det nog ändå till 4e! Jag måste heter det!

Annars så jobbar jag nyårskvällen till halv elva ungefär, men sen vet jag inte vad som händer och ingen annan heller. Men jag åker bara dit alla andra är;) Med vinet i högsta hugg! Fast lär upp tidigt och plugga hela dagen efter! Så blir lugnt och det blir det nog ändå eftersom jag kommer så sent! Plugg, jobb och F, det är livet just nu, tur jag har F annars så vore det rätt tråkigt!

Funderar för övrigt också på om jag ska skriva ihop lite om 2009 imorgon, kan vara spännande att gå igenom året och se allt som hänt!:) Blir en kul grej!

Nu: God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0