KÄRLEK

Det har tagit några timmar att smälta, att förstå vad jag varit med om! Och jag tror inte jag riktigt förstår det ännu. Det var sånt drag, man var helt i en annan värld, det var så kul och allt var bara lycka! OSLAGBART! Lite synd är det att jag är kort måste jag säga, såg inte riktigt allt, men ibland räckte det med att höra! Hayley slår det mesta, den energin hon har, vore jag kille skulle jag inte säga nej till henne, hon är sjukt snygg också! Ja jag sitter här och kan verkligen inte få grepp om det, det är liksom inte verkligt ännu och jag är inte tillbaka i verkligheten ännu. Om det nu beror på att jag sovit 2½ timme i natt eller om jag bara är kvar på konserten i mitt huvud vet jag inte;) Jag tror jag får beskriva den mer ingående imorgon när jag hunnit smälta allt och fått lite sömn. Någon bild får ni också men det är inte några jätte bra, jag är som sagt kort och står en bit från scenen.

Ja ni får en ordentlig uppdatering imorgon. Nu ska jag ta en dusch snart och sen kanske hinna kolla på lite plugg annars blir det sömn, känner att jag börjar känna mig som en zombie och att det är nära till tårar bara jag tänker på skolan. Tänk om det bara kunde gå så lätt som det gick i början....

Men nej PARAMORE, tänker jag på det finns bara kärlek till allt. Jag skulle göra mycket för att få göra om det, kan helt enkelt bara önska de är här snart igen!






För övrigt säger det här allt om hur fantastiskt Hayley är:

john säger: Hi awesome to have you in sweden. I heard somewhere that you like kent and wondering wich is your favorite song with them?

Hayley Williams, Paramore säger: kent rules. "things she said" is my favorite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0