I will follow wherever it might take us

Nu skulle jag egentligen sitta på Tempel of art och bli tatuerad av Mårten, men han var sjuk så jag fick vända i Djurås och nu sitter jag aningen bitter hemma hos F istället och längtar efter att han ska sluta jobba. Det är om två timmar innan dess borde jag hinna plugga lite, försöka skriva ihop lite på uppsatsen och sen läsa sånt som jag kan ha med i bakgrunden, kommer få lov att läsa lite under eftermiddag och kvällen också! Men ska skicka in det jag skrivit till min handledare vid ett eftersom jag ska dit imorgon och får handledning, får se hur det går! Men jag är på väg och jag har en plan så det borde gå vägen, jag hoppas!

Annars rullar livet på, det går upp och det går ner. Igår var jag vaken till tolv och läste och var allmänt stressad, ett vanligt fenomen just nu. Jobbet tar sin tid och det gör att jag liksom hamnar efter med allt annat. För jobbar man mellan sju och fyra, åker och tränat, lagar mat, duschar, handlar och plockar där hemma så är klockan nio på kvällen och så ska man börja plugga då, motivationen på topp eller inte... Så nästa vecka ska jag försöka ha kommit så långt innan julafton att jag inte är stressad på julaftonen och juldagen!

Mamma tycker jag är aningen larvig som klagar på att det är mycket och att jag inte hinner. Igår tyckte hon att jag kunde prioritera bort träningen, då vart jag aningen irriterad. Tycker gott att hon kan skriva en uppsats på7,5hp och se hur mycket hon orkar jobba samtidigt!

Nu ska jag ringa och boka på Johanna på Lucky bordet på juldagen, så trevligt att hon också vill med!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0