Higher

Sitter här och lyssnar på Erik, jag rår inte för det men jag gillar låten skarpt! Den är sådär mysig på något vis;) Mitt senaste inlägg var inte lika uppiggande kanske, men nu ska jag jobbar imorgon och det känns helt okej, sen pyssla med massa annat två dagar. Mest uppsatsen och det känns bra! Hela jag är mest sådär lycklig ibland får jag bara komma ihåg att plocka fram det! Men nu är det snart jul! Då blir man nog lite sådär lycklig av sig själv och för övrigt är jag tokkär och det hjälper till det med;) Och snön gör att det känns lite bättre också, hoppas på att få testa min nyköpta längdskidor snart! Och att jag hinner med någon dag att skutta runt ut i snön och kanske göra en snöängel!:) Det enda som just nu känns lite tufft är min sömn, jag kan inte sova på nätterna jag ligger vaken och det går verkligen inte att somna och nu har jag gått upp sju två dagar i rad, vid tre är jag helt slut! Men bara sju en dag till, sen blir det till att gå upp vid åtta på torsdag, skriva lite, åka till Falun, tatuera mig!!! Sen införskaffa de sista julklapparna och sen åka hem till min kärlek och spendera eftermiddagen med honom och lite uppsats så klart också, har handledarmöte på fredag och kan vara bra att ha något att visa upp då!

Nu ska jag snart sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0