Genus

Åh fantastiska genus vad jag tycker om dig! Eller verkligen inte för fem öre just nu... Visst det är jätte intressant men klockan halv tio på kvällen?! Skulle inte tro det, men gott folk jag har bara 90sidor kvar att läsa och fortsätter jag såhär är jag om jag har tur klar vid halv ett. Målet är nämligen att skriva en bakgrund imorgon, sen får vi se hur det går. Det betyder dock att jag måste städa lägenheten och göra kola på självaste juldagen innan festandet börjar. Vi småttingar får denna dag dock nöja oss med gamla hederliga Lucky, eftersom att det är 22år för att komma in på Arenan. Men vi är inte alls bittra, möjligen lite, ganska löjlig ålder att sätta, jag menar vill man ha äldre folk sätter man väl typ 25. Men som sagt inte alls bitter.

Men tillbaka till mitt fantastiska uppsatsskrivande som vi verkligen hoppas går vägen till 4e januari. Jag har insett att jag kommer få lov att tacka nej till så mycket jobb som möjligt för att kunna sitta med det här, det tar sjukt mycket tid! Men så är det, de får klara sig utan mig helt enkelt, funderar på att söka nytt till sommaren i alla fall. Har nästan bestämt mig heter det väl mer!

Och imorgon är det dan innan jul och jag har fortfarande inga julkänslor alls, jag är för gammal så enkelt är det. Men det blir bra ändå vi tjejor ska och äter frukost på Dalle, var snart ett år sen jag åt den fantastiska frukosten sist! Och sen blir det hem hit, eller hem eller vad det nu är, mitt andra boende kanske det heter. Blir till att bosätta mig här i köket igen och plugga, plugga, plugga. Sen laga middag tills F kommer hem och sen ska vi på uppesittarkväll och då tänker jag minsann ta en paus och glömma allt vad skola heter och det minst tills julafton är slut!

Men ja, nu ska jag inte det och övergå till pluggandet igen! Fantastiskt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0