Det är så jag säger det

Så var det fredag igen, veckorna går på tok för fort! Idag har varit till Falun på handledarmöte gick helt okej, hon tyckte jag hade en bra plan och nu var det bara för mig att skriva, skriva och skriva, för lite bråttom tyckte hon nog att jag hade. Men nej jag gick dit med min positiva attityd och då blir det bara bra! Jag känner att jag inte orkar ta livet så himla hårt just nu, går det åt skogen gör man bara om det till det blir bra, det funkar med det mesta. Men lite ändringar blir det allt nu, träningen kommer nog inte igång förens efter jul, men tre dagar den här veckan får duga! Jag vet att jag kommer igång direkt jag är klar med allt i kursen och julen! Tills dess gott folk så får mina byxor sitta lite tajt;) Ni förstår man behöver nämligen äta en del godis för att orka sitta och skriva flera timmar om dagen! Misstänker att det nog bara är jag som lider av det för övrigt i alla fall;) Men ett senare problem!

Först är det uppsatsen som lär bli klar! Vart inte så mycket pluggat igår som jag tänkte eftersom det lätt blir världens mysdag i soffan istället, speciellt om man inte fått krama på varandra på tre dagar;) Otroligt lång tid, hahaha, det bara att tacka och ta emot den känslan helt enkelt! Och det är underbart att vara så lycklig hela tiden! Hahaha, ni lär snart tröttna på all min kärlek som jag har jämt och tjatar om, men det bara är så den tar upp hela ens liv;)

Nu ska jag slå in de sista julklapparna som jag handlat klart idag! Sen ska jag läsa lite, byta om, fika med Mallan, plugga lite till, äta middag, plugga lite till och sen ska jag nog sätta ihop pepparkakshuset och baka nya lussekatter!:) Blir en bra dag, imorgon ska jag jobba sex och en halv timme, det ser jag inte fram emot lika mycket, men det får gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0