Always

Och jag borde ha pluggat massor idag, men tiden finns inte, inte orken heller för den delen. Och imorgon jobbar jag 10-17! Hur ska jag hinna?! Men blir väl till att läsa en bok då på kvällen måste jag nästan göra annars kommer det här aldrig bli klart! Men måndag, tisdag och onsdag ska jag sitta och skriv konstant hela dygnen. Eller inte riktigt, på onsdag ska jag äta frukost med tjejorna på Dalle och på kvällen ska jag nog ta lite ledig från pluggandet och mysa med min prins istället och då menar jag min stora prins. Min lilla prins ska jag få mysa med lite på söndag hoppas jag och sen så klart hela julaftons kvällen, hoppas på att få mysa lite prinsessan också! Åh så jag längtar efter att träffa dem igen de bara växer och växer. Och lika lycklig blir jag varje gång de kommer och man får busa lite och leka med leksaksbilar;) Alltid bra att de finns små barn runt omkring eller på jobbet, det räcker liksom att ha dem lite ibland, det är liksom vad man orkar med, några timmar sen är man nöjd!;) Nej tackar vet jag en katt eller en hund! Något sånt skulle man ha som kunde sova i ens säng när man sov ensam och förgylla ens dag. Men mina planer på hund får ligga på is ett tag till, hade hoppats på nu till våren, men jag har inte tid alls, speciellt inte med idrotts kursen. Det får bli sen helt enkelt och katt kan jag inte heller ha, den skulle bli så ensam när jag inte är här så ofta och det är inget man bara flyttar runt heller, så får helt enkelt klara mig med mina silverfiskar och dammråttor. Så mysiga så;)

Nej gott folk lär väl sova om jag ska upp vid halv nio och kämpa på igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0