4e december

Jag misstänker att jag lovade en uppdatering om Paramore till i onsdags;) Men jobb och skola tar upp min tid. Och dessutom vill man hinna göra andra roligare saker också och där går datorn bort. För då är det roligare att träna och att spendera tid med F, han gör varje dag till en bra dag! Men idag har jag en fixar dag nu efter skolan, har varit hos tatueraren och fick tid inbokad till den 17e december, min julklapp till mig själv!! Dansade glatt till bilen i kylan då, det ska blir så kul att göra min andra! Sen nu har jag kommit hem och lagat mat, skrivit matlista till nästa vecka också så jag kan gå och handla sen! Tänkte egentligen träna nu ikväll men är lite för trött känner jag och då är det så, blir tre pass den här veckan i alla fall, ska ut och springa på söndag i kylan tänkte jag;) Sen sattsar jag på fem nästa vecka, då börjar det likna något. Har jag sex pass veckan innan jul så är jag jätte nöjd med den uppryckningen sen gäller det bara att försöka hålla under jul och ge allt efter jul! Blir bra det här, då ska jag börja äta bättre, ingen idé att gör det tre veckor innan jul;) När jag varit och handlat snart ska jag städa hela lägenheten så den blir så ren som den kan vara sen fixa och pyssla lite med tavlor, julpynt och blommorna. Sen blir det en lussekatt och till att däcka i soffan framför idol, sen sängen. Jobbar frukost från sju imorgon, ska bli spännande!;)

Och just ja uppdateringen om Paramore, jag skriver den under Idol ni ska få veta allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0