2009

En riktigt genomgång av året kommer så småning om, nu bjuder jag bara på en lista så här sista dagen! Gott nytt år!




1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag såg Paramore live, är nog det bästa jag kommer ihåg!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade nog inga nyårslöften faktiskt!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min moster räknas nog som min vän, så jag fick en till kusin, en Isabel den 18e september!
4. Dog någon som stod dig nära? Jo, min farbror gick bort i början av januari.
5. Vilka länder besökte du? Har varit i Sverige hela året!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Motivation till att plugga!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Det blir nog 30e oktober, då finingen blev min<3
8. Vad var din största framgång 2009? Jag är otroligt nöjd över att ha lyckats påbörja en karriär som roddare i Brudpiga!
9. Största misstaget? Man gör väl misstag till och från hela tiden, jag vet inget stort just nu.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Varit sjuk med feber och ihållande förkylning till och från under hela hösten, men inte värre än så!
11. Bästa köpet? Min ny gitarr tror jag det får bli!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, mat och bensin förmodligen.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När jag fick min lägenhet, när jag fick min prins och när jag fick se Paramore live!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Crushcrushcrush - Paramore
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det har nog gått upp och ner, som vanlig.16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat och tränat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vet faktiskt inte, jobbat lite mindre kanske.
18. Hur tillbringade du julen? Först hos farmor och farfar, sen hemma hos mamma och pappa med mormor och morfar, sen en stund hos Fs föräldrar och sist här i Insjön hos F!
19. Blev du kär i år? Ja:)
20. Favoritprogram på TV? Gossip girl
21. Bästa boken du läste i år? Stige Larsson - Luftslottet som sprängdes
22. Största musikaliska upptäckten? Paramore!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar!
25. Något du önskade dig men inte fick? Var nog inget viktigt i så fall..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var på en fantastiskt trevlig kräftskiva i Åhlkilen!:)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej så här i slutet av året så tror jag faktiskt inte det, det kunde inte blivit bättre!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Jag tror den vart aningen rockigare igen, lite min inspirerad av Hayley i Paramore;)
29. Vem fick dig att må bra? F, han får mig alltid att må bra!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ed Westvick är fortfarande hetas;)
31. Vem saknade du? Jag har nog saknat olika personer under olika perioder av året, just nu saknas Lunkan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0