Yrväder

Nu ska jag snart lägga mig i sängen och träna på att bara vara still och inte hetsa runt, det blir liksom inte bra;) Igår spillde jag ut ett och ett halvt glas vin, tappade bröd, jordnötter och gjorde ett bra försök till att elda upp ett bord. Som om det inte räckte tappade jag ett glas i golvet idag. Tror ni jag får låna pappas nya bil?! Hahaha, jag skulle inte låna ut den till mig själv i alla fall. Jag vet inte vad det är för fel, måste vara att jag har för högt tempo eller nått. Och nej jag kände verkligen inte igen mig själv igår, så idag ska resten av sakerna jag göra gå jätte sakta ingen stress ingen hetts. För övrigt är jag ingen person som blir nervös och jag är socialast i världen, nu ställer jag mig tveksam i alla fall till det första. Åsch vad är det för fel! Hahaha, det här fyra månaderna som gått har verkligen varit galna och det verkar liksom aldrig ta slut. Jag borde verkligen försöka komma ner i varv och börja göra något vettigt istället för att bara, vara just ett yrväder. Ge mig höst! Så jag kan stanna inne, borde jag i för sig kanske göra just nu i alla fall;) Eller så får folket i min närhet ta det helt enkelt, det får stå ut, jag ska nog lyckas lugna ner mig lite jag till slut också, eller jag hoppas i alla fall!

Nu ska jag lägga mig ner och försöka ta det lite lugn, går inte det får jag försöka med gitarr spelande istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0