Wonderwall

Funderar på att gå och lägga mig, men vet inte om det är någon smart plan. Brukar aldrig lyckas somna direkt i alla fall, ligger och vrider och vänder på mig, funderar, tänker på allt och inget och försöker bygga på drömmarna innan jag somnar. Efter en timme brukar jag tänka skit samma, allt blir som det blir och somna. Men just det här att det varje kväll tar en timme!

För övrigt har det varit en bra dag, men jag är på tok för trött för att berätta mer om den;) Jag behöver helg, sen behöver jag sova bort mitt liv i en vecka eller något så jag kanske bli pigg, men ja få se helgen om fem veckor kanske jag har lite tid över;) Nej ursäkta min bitterhet, men jag är sjukt less på att jobba och har noll motivation till att börja plugga igen, jag vill helt enkelt ligga i min soffa under en filt och se på tv, det vad jag vill! Men nu orkar jag inte ens det, så det blir till att sova tidigt idag!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0