...

Vad jag än har sagt om att jag gillar höst, jag tar tillbaka det!!! Ahhhh, har kollat på mitt schema ordentligt nu och alltså nej, usch! Vi ses igen v.3 2010 kändes det som. Så vad jag än har sagt om att jag är rädd att det blir ensamt i min lägenhet, jag tar tillbaka det också! Jag kommer inte ha några problem med att fördriva tiden alls faktiskt. Och vad jag än har sagt om att jag längtar efter skola och sånt, jag tar tillbaka det också! Nu får vi se hur det går med min plan att det ska jobbas en del också. Jag är inte van att leva som en fattig student, då flyttar jag hem igen;) Eller nej, jag kommer inte ens ha mitt rum kvar kom jag på, syster ska få det, glad som få är hon;) Jag är i för sig glad som få över att jag ska få en lägenhet också så! Så jag får nog stå ut med att vara en fattig student, för själv vill jag nog faktiskt bo!

Nu ska nog jag sova lite tror jag, har inget vettigare för mig i alla fall;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0