Förhoppningar och regnbågar

Jobbade kort dag idag, bara tre och en halv timme sen har jag ätit lunch med dem på jobbet, det är skönt att vara kvar på jobbet när det börjar bli höst och mindre att göra, så man hinner prata lite mer och känna den där mysiga stämningen som faktiskt kan bli på mitt jobb när alla ljus och sånt är tända. Ska tillbaka dit vid sex, vi har nämligen Spa möte då och ska gå igenom hösten lite! Om det nu inte har varit höst hela sommaren;) Jag tror knappat jag sett till den i alla fall. Men ja så länge det är höst och inte vinter är det okej för mig, fast helst en solig höst. Gymmet har jag hunnit vara på också, 45min effektiv träning, nu ska jag hålla i den här veckan så är det bara! Som för övrigt är en otroligt hektisk vecka har jag kommit på, jag tror jag har något för mig varje dag konstant nästan hela dagarna till måndag. Och ja då lär jag börja läsa kurslitteraturen, jippi! Fast det gör inget, jag tror det blir en bra vecka ändå:) Eller jag vet! Helgen kan inte bli annat än bra trotts att jag får lov att jobba tre timmar på lördag, fast det är min lediga helg igen!

Nu ska jag gå ner och hjälpa mamma med maten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0