Jag vänder om och han bara ler...

Hur kan man vara så trött, jag har inte gjort ett strunt idag och skulle lätt kunna ligga med gitarren på magen hela dagen och försöka spela. Det jobbiga med den är bara att man måste stämma om den en gång i kvarten, jävla skit gitarr! Ett tag trodde jag till och med att jag skulle somna så. Inte nyttigt att inte gör något på en hel dag, skärpning imorgon! Har i för sig inget val heller eftersom skolan börjar då!;) Blir både kul och mindre kul, men ja det blir nog toppen i slutändan.

För övrigt har mitt känslokaos lugnat sig, just nu känner jag mig bara sådär fnittrigt lycklig, ni vet;) Nu ska jag nog gå ner och äta lite glass, låter som en vettig plan, yees! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0