Många tror men få förstår...

Alltså nu tappade jag bort allt jag skulle skriva, hahaha. L hade ringt ett videosamtal och jag fattade ingenting när jag försökte ringa honom nu, men men. Så nu sitter jag här och ser ut som ett stort frågetecken;)

Men det var inte det jag skulle skriva, hahaha. Har varit och fikat med Maria nyss, underbart! Vi pratade som vanligt om allt mellan himmel och jord, underbart var det att få prata av sig och hon är så bra på att peppa mig:) Yees! Alltså jag är så rolig ibland, vet verkligen inte hur man göra vissa saker ha jag kommit på, har aldrig varit med om dem;)

Men nog tramsat, action!


Kommentarer
Postat av: maria

Det var mycket trevligt :D Och du vet nån gång måste bli den första ;) Håll mig uppdaterad. hihi. puss

2009-08-06 @ 19:16:31
URL: http://metrobloggen.se/mariaekberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0