Underbart!

Livet är underbart, jag borde sova men det går inte jag vill bra skutta runt av lycka! Annledning: nej det finns någon ingen speciell är bara så nöjd med livet! Dagen idag har varit underbar, vaknade upp från en underbar dröm, lyckades ta mig till gymmet, fikade med Maria, tog en tur med fin bilen och hämtade syster och sen har jag suttit här lagt in bilder fördrivit tiden. Ha även insett att dagen imorgon blir lika awesome, lagom med jobb, en löprunda och sen ska jag och J ta fin bilen till Insjön och kolla på fotboll. Så sol imorgon är ett måste! Åh blir mysigt, dessutom är det grymt att sitta två tjejer i fin bilen, det kan vara det snyggaste, även om man lätt listar ut att dottern har lånat pappas bil;) Men det är strunt samma, den är kul att köra och jag älskar den! För övrigt så om man mår så här tipp topp ja då kan det bara gå bra, helt underbart, yees! För övrigt måste man våga för att vinna, jag laddar!

Nu borde jag verkligen sova men min kropp vill mer dansa runt och bara känna sig lycklig, jag får nog göra det lite tyst så kanske den lugnar ner sig sen;) Japp, livet är underbart det finns inte mer att säga;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0