Torsdag

En ynka dag kvar till en ledig helg, jag längtar som få! Ikväll blir det tennis lir i Insjön, ladda lite för Paintball imorgon, kommer bli awesome! Sen ska vi nog dra till Skutan och dricka lite öl efteråt, helt okej! I för sig skulle jag kunna tänka mig att sätta mig på skutan och dricka en öl ikväll också, så fint väder! Vi får se vad som händer. Ingen nytta i alla fall det är givet, hela helgen kommer vara ett rent nöje! Yees! Men jag borde pyssla med lite nytta också, verkligen! Men ja, det kommer kanske av sig själv att man vill göra nytta? Eller förmodligen inte...

Nu ska jag gå ner till min hetsiga familj och hjälpa till med maten, det var ett himla gnäll på dem. De som har semester och allt i det fantastiska väder. Förväntar sig också att jag ska kunna allt om CSN och Adressändring, nej tyvärr jag jobbar inte extra där. Nej det var sånt här som inte skulle göra mig irriterad, andas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0