Torsdag

Vilken dag;) Klockan ringde vid kvart över sex och jag är en sån som brukar skutta upp, men icke trycker på snooze och sover en kvart till;) Släpar mig sen ner för trappen, tar fram en kastrull lägger i ägget och ställer det på plattan. Börjar efter två minuter fundera på varför det luktar så mycket kastrull i köket och kommer på att jag försöker koka ett ägg utan att ha vatten i kastrullen. Mamma skakade på huvudet och tyckte det var rätt så bra att jag inte bodde själv just nu i morse;)

Var nog i för sig inte bara trötthet, har en svag aning om en förkylning eller något liknande. Är allmänt hängig och armen bråkar mer än någonsin, det är jobbigt att köra bil att växla, hålla i ratten och byta låt på stereon. Men ja, hoppas på zon-kuren och att iprenen hjälper mot det andra. För i övrigt är det en mycket bra dag hittills. Känner att det här med skolan kommer bli toppen och ja allt annat också för den delen den här hösten. Nu är det fem ynka dagar kvar tills jag flyttar och ni kan tro att det ska bli skönt att bara vara jag, alltså utan föräldrar, annars så uppskattar jag absolut sällskap!

Nej kanske borde plugga lite, packa lite eller åka och kolla om jag hittar ett våffeljärn;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0