Torsdag

Slutade reda vid tolv idag så nu har jag liksom all tid i världen och göra någon nytta, göra jag det?! Nej jag sitter här och fördriver tiden och hoppas som vanligt att allt ska fixa sig själv när jag knäpper med fingrarna. Nej nu måste jag faktiskt ta tag i saker, typ åka och handla lite, in på Apoteket också och köpa Zon-salva, funkar den inte kommer jag nog kapa av armen snart. Det är inte en morgon i veckan jag vaknar upp och den är helt död det är nästan varje. Ändå har den funkat bra i sommar tills för typ tre veckor sen, kanske hade jag tränat upp musklerna hyfsat i våras. Fast nu hinner jag knappt testa misstänker att det går över direkt jag slutar jobba fem dagar i veckan!

Jepp lite handling får det bli, sen borde jag laga middag också tills mamma kommer hem! Sen ska jag försökta ta mig till gymmet också, då blir det träning fyra gånger hittills, ett rodd pass på det imorgon också så är jag upp i fem pass den här veckan! Då ska jag vara lite stolt:) Jepp och snart är helg också skönt! Ska bara jobba två och en halv timme på lördag eftersom mormor och morfar kommer sen och jag ska hinna med och kolla på den viktiga tennismatchen också och sen blir det kräftskiva och sen ska jag vara död på söndag sova länge och se på tv, yees! Vilken toppen helg:)

Nej handla var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0