Tonight

Vilken dag, det här runt springandet tar aldrig slut! Mamma ringde och frågade om jag kom från jobbet tidigare så jag kunde följa med till Borlänge sagt och gjort och med en macka i farten så hann jag hem i tid och kunde följa med. Skulle INTE shopp, jo tjenare, fyra affärer senare mer än tusen kronor fattigare, men otroligt nöjd. Tänk att man aldrig får nog, tänk att jag aldrig får nog av randiga tröjor och inredning till lägenheten. Turkosa smörknivar otroligt viktigt;) Sen susade vi hemåt och jag och syster bytte bil och åkte runt och gled lite, lyssnade på Pink på hög volym och njöt av livet med vinden i håret! Sen middag och nu sitter jag här. Nu vet jag exakt vad jag ska göra i fortsättningen när livet känns lite grått och trist, då ska jag sätt mig i våran Mercedes SLK 200 och köra en vända, man kan inte bli på annat än bra humör:)

Nu ska jag försöka hitta på något vettigt att göra, borde träna men det går lite segt, är för trött;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0