Söndag

Ännu en trevlig söndag med söndagsklubben;) Får se om vi ska och tält på fredag, kan bli galet;) Ja det här har trotts vissa klumpigheter under gårdagen blivit en fin vecka, tennis, golf, Skutan, middag och söndagsklubben. Ja nästan något kul varje dag! Den här veckan blir det mer fokus på träning, men ska nog hinna med att åka en del bil, kolla på lite fotboll, tälta och sen ut och äta, ska blir skönt att vara ledig över helgen sen jobbar jag bara en helg till som husfru, sista helgen när jag fyller år är jag ledig, hoppas jag får lägenheten då:)

Sen hoppas vi på fint väder hela augusti så jag kan ut och glida mycket i bilen, syster vill säkert åka med mer, våran tur runt kvarteret var trevlig;) Ja man ska inte klaga livet är fint även om det inte allt blir som man tänkt, men ja det är bara att tänka positivt så blir allt bra till slut i alla fall:) Kan faktiskt inte få allt på ett fat, ibland behöver man kämpa lite för det också;)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0