Söndag

Vart en mysig kväll igår i Djurmo med vin och massa tjejsnack:) Så vart kvar där och hade en välförtjänt (inte för att jag vet varför det var mig välförtjänt, men) sovmorgon till elva! Och nu håller på att packa kartong efter kartong, alla dessa kläder och skor, vad törs man packa ner idag, vad behöver man snart? Hur kan jag äga så mycket saker? Mitt rum är inget jätte fint stället att bo på just nu nej;) Har till och med tagit ner gardinerna så nu ser det ännu tråkigare ut här inne. Men knappt två dagar jag ska nog stå ut;) Kommer nog ta ett tag att komma på plats sen också, men jag har som mål att vara klar tills jag åker till Göteborg, så jag kan tvinga dem att stanna på Ikea om det är något jag saknat. Mamma försöker också förklara för mig att man kanske inte kan ha det perfekt från början utan kanske få köpa saker efter ett tag när man har råd;) Men jag vill liksom ha det precis som jag sett framför mig direkt, så typiskt mig.

Nej ska väl packa lite till, sen ta en dusch, äta lite middag, försöka få med mig någon och kolla på lite fotboll och sen är det kväll och jag har som vanligt inga planer. Det är tur jag har en ny gitarr:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0