Hey, do you mind telling me where to start?

Jag borde var helt döendes efter mina tre timmars sömn i natt, men det var det värt! Insjön imponerade och det vart en riktigt trevlig kväll!:) Sen är jag faktiskt inte döendes, något som inte uppskattades av min syster vissa stunder i bilen;) Det är underbart att hon är fjorton år och tycker allt är jätte pinsamt, t ex när hennes storasyster sitter och sjunger högt med radion i bilen eller de gånger den här storasystern kommer på att hon ska dansa runt i köket bara för att;) Ja det är sjukt kul hon skäms verkligen över det mesta, undra om jag var så när jag var fjorton, tur jag inte är fjorton år längre;) Och det är tur man kan ha kul åt lite, men ja är det inte så livet är?! Eller just nu i alla fall, jag är toknöjd som vanligt, men så länge det är så är jag nöjd och ja det kommer nog sitta i ett tag. I helgen blir jag ett år äldre, om det nu är något att fira, men ja det ska göras i alla fall, sitter här och funderar på vad jag ska ge mig själv i födelsedagspresent;) Ja man få faktiskt ge sig själv något om man vet att det är något man inte kommer få av någon annan;) Jag tror det står mellan en ny gitarr eller den där efterlängtade andra tatueringen, fast jag tror fortfarande jag ska vänta på den som A håller på med, för den kommer göra minst ont, får ringa och tjata lite på henne så hon gör klart den åt mig! Ja det lutar nog mer åt gitarren och det är väl inredning?!;)

Nej ni, nu ska jag slänga mig i sängen och vila lite, måste tydligen kika förbi i alla fall en kvart hos söndagsklubben;) Skulle tydligen bli ett jäkla liv annars, uteslutning och sånt där. Här vill jag i min ensamhet se en film och däcka i sängen vid tio, var det för mycket begärt? ;)




She says: Hey, do you mind me asking for a part of your love, of your world....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0