Söndag...

Är skottpengar på den här dagen, eller jag börjar så sakta bli levande igen. Jag ogillar myggbett och öl-spel! Sen också att åka båt och att jobba. Alltså jag undrar hur många veckor i sträck jag kommer behöva sova för att sova i kapp alla timmar jag saknar. Idag lite andningspaus imorgon är det bara att gå upp klockan sex och bege sig till jobbet till halv åtta och ställa i ordning en konferenssal. Men det är bara att bita ihop!

För övrigt var det en sjukt trevlig kväll igår, tills vi kom till Leksand, jag tror aldrig jag varit så trött och sugen på att gå hem någonsin, gjorde ett tappert försök att gå in på Lucky och dans men insåg att det bara var att ge upp och vandra hemåt. 45min och jag trodde jag skulle somna ståendes;) Nej Lucky är tydligen inget för mig just nu;)

Nu ska jag väl kanske orka ta på mig några vettiga kläder och gå en promenad in till Noret och köpa lite godis sen lägga mig här och se på How I met och klinka lite på gitarren, sen får vi se om det blir söndagsklubben idag också eller så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0