So you give up every chance you get

Det finns inte ord för hur trött jag är just nu och hur jag än försöker kommer jag inte ner i varv, vet inte vart jag ska börja eller sluta, jag är bara så trött. Sjukdomar, krångel med schemat, man får hundra sms och mejl om saker som ska göras, jag har både bakat, städat, haft kurbad, imorgon har jag lunch och i höst ska jag lära mig receptionen. Det är kul, när jag är pigg nu är jag slut och jag skulle kunna ge min högra arm för att det ska gå två veckor och jag ska börja skolan igen. Nu var det inte så illa att ge min högra arm den funkar inte riktigt som den ska i alla fall och gör så att jag inte sover på nätterna. Nej usch vad jag klagar, men jag är så himla trött och vet inte vad jag håller på med. Det ska bli skönt att ta bilen till Sandviken imorgon, hela två dagar ledigt! Jobbet ska vara långt borta i mitt huvud, man behöver verkligen släppa det ibland. Det där hundra sakerna man borde ha koll på men inte alltid har koll på.

Men dagen har inte bara varit dryg faktiskt, jag har varit på massage efter jobbet, en välförtjänt sådan. Mamma hade dessutom hunnit laga mat åt oss när jag kom hem. Och nu lär jag göra lite nytta och efter jag gjort det kommer livet kännas ännu bättre, ska sätta mig och sy de där kläderna jag började fixa i slutet av april. Sen ska jag nog lägga mer ner och se på How I met och äta glass, jag känner att jag är värd det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0