Segt

Alltså jag borde verkligen ha läst klart nästan hela boken på hundra sidor i alla fall halva, och sen andra halvan ikväll. Men jag kommer bara på massa annat hela tiden, måste packa det, måst köpa det, måste ordna det, måste handla blomjord och plantera om blommorna i krukorna. Aaahh, jag blir helt matt, av allt jag borde hinna göra innan imorgon. Och ja, kunde jag inte sova i natt så kan jag tala om att jag verkligen inte kommer kunna sova i kväll, kommer komma på hundra saker jag borde ordna och så kommer jag vandra omkring hela natten. Har jag mycket som stör min koncentration just nu? Yes, en flytt, en resa till Göteborg och något som gör så man känner sig som en fnittrig fjortonåring igen. Så ska man försöka plugga läsa och vara seriös, jag är inte seriös för fem öre, sånt är så jobbigt, livet är mycket trevligare när man kan gör allt man vill och bara sitta i solen och le. Och på tal om väder, så var det en fantastisk himmel ute i natt, stjärnklart med bara några få moln. Eller så är det jag som tycker allt är vackert, vad vet jag.

Oj vilket inlägg, jag behöver bara skriva av mig mitt kaos, det har förmodligen lugnat ner sig till nästa vecka när jag inte bor i en röra, har börjat träna igen och pluggar mer än någonsin;) FÖRMODLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0