Sådär

Nu har jag varit och handlat och fattar inte att det inte finns sån där hattar någonstans, inte för att det är nödvändigt men alltså. Men det är en kul grej! Nu luktar min arm sprit också, nice;) Varför har man etanol i en salva? Men ja jag måste ge det ett försök i alla fall, gör det att jag slutar ha ont i armen är det värt mycket. Men blir liksom lite handikappad med en högerarm som inte vill, t ex när man ska växla eller allt jag gör i jobbet damma, pyssla fixa. Dessutom är det ruskigt jobbigt när man ligger med en skivstång och tränar triceps och armen skriker nej, inte helt okej nej;)

Nu borde jag nog laga lite mat, fast det är rätt trivsamt att sitta här och fundera;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0