Panik

Villkorligt behörig, varför? Varför har jag inte fullständig behörighet till min kurs? Och varför hamnade jag inte i rätt grupp? Ah, kaos! Jag hatar att jag måste fixa massor som jag inte ska behöva fixa egentligen. Jag lovar att jag inte ska lämna in en uppgift för sent bara jag får min behörighet och mitt studiebidrag och allt sånt! Fast CSN hade skickat papper så det verkar tycka att jag har behörighet. Men jag kan verkligen inte komma på varför jag inte har fullständig behörighet, skulle inte bli förvånad om det är den där jäkla Uppsala kursen som krånglar och de som sa att det inte skulle påverkar att jag bytte skola. Men ja, nu är det bara att bita ihop och komma ner i varv igen. Men just nu är det svårt att försöka få ordning på allt måste beställa litteratur och sånt idag också!

Ja det här löser sig, djupa andetag och sen var det bara att komma ihåg hur bra och lätt livet går förutom det här! Positivt tänkande, får se om jag orkar bege mig till gymmet snart, känns som jag skulle behöva tänka på något annat! Och det känns som jag skulle behöva mitt nyttiga liv igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0