Onsdag

Oj vad sent det blir skrivet! Sitter här med gitarren och bara spelar på, skulle nog kunna sitt här med den hela natten (även om den låter skit). Men nej borde sova  snart, jobbet väntar imorgon. Två dagar till, sen äntligen ännu en ledig helg! Jag borde verkligen försöka sova ut, jag kan inte somna på nätterna, jag bara vrider och vänder på mig, rastlöshet heter det nog. Som alltid den rastlöshet istället för att ta tag i saker och ting, jag borde, jag måste. Imorgon ska jag sy de där kläderna, på fredag ska jag ge den där uppsatsen en riktig chans. Jag vet redan att det kommer komma saker i vägen i alla fall för uppsatsen, men den måste bli klar inför att jag måste ta tag i min nya kurs. Usch, sånt här får en verkligen att känna sig mindre glad. Fast nej inget får förstör min kväll! För den har varit bra:) J och jag tog bilen till Insjön, det är underbart att sitta där med vinden i håret, jag älskar den bilen, verkligen! Sen är det otroligt trevligt att sitta och kolla på fotboll och prata lite strunt;) När jag kom hem slängde jag ihop en kladdkaka allt för att kvällen verkligen skulle bli hur bra som helst! Fast det blir bättre, jag bara vet det. Jepp, den här våren och delar av sommaren ha varit kaos, men tillvaron blir bara bättre och lugnar juh närmare hösten jag kommer. Ordning och reda blir det:) Jag är nöjd!

Var tal om tältning först på fredag, men ja nu vart det tal om Paintball istället, bättre tycker jag! Men vi får se, tror i alla fall att vi två tjejer skulle vara grymma;) På lördag kanske jag ska med på en klassfest, inte min klass, men en trevlig klass och jag har juh faktiskt inget bättre för mig;)

För övrigt sitter jag och lyssnar på Håkan, åh den kvällen, det var också en underbar kväll. Tänk att kunna somna så lycklig, fast ändå så tom. I natt somnar jag bara lycklig, för livet är bara så underbart!


Det kan ta slut i morgon
eller hålla på för alltid
ibland är det så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0