Onsdag

Sitter här och pysslar med den fantastiska uppfinningen som gör att man kan ta musiken från Spotify, okej det kanske inte är något man borde erkänna såhär. Men jag är snål och lägger hellre mina pengar på kläder och inredning, jag menar när jag faktiskt kan få musiken gratis och dessutom så är det inte olagligt än vad jag vet;) För övrigt borde jag byta lite kläder och bege mig till Systemet och köpa vin och sen också till Clas Ohlson och kolla på blomlådor och en elvisp, låter som något jag gör när mamma kommer hem med andra bilen, yees! Sen lära jag ta och pallra mig iväg på träning med syster yster också, då är det tre dagar hittills så det är okej, sen torsdag och fredag också så har jag avverkat fem pass och det är en bra början. Så kan jag försöka lägga på dubbelpass nästa vecka, bra grej!

Först av allt ska jag nog ta och ringa min kära vän i Sthlm, var mer än en vecka sen jag pratade med henne nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0