Now I Believe In Miracles

Vilken dag, jag har inte gjort någon nytta alls. Legat i soffan och kollat på tvn och lyssnat på musik. Sovit en stund också, det var längesen jag var såhär sliten sist, har börjat komma igång först nu igen. Och då borde man gå och lägga sig snart igen, inte många timmar man var upp ur sängen idag. Mamma suckar mest åt mig och frågar om man inte har druckit för mycket om man är så sliten att man bara ligger i soffan, hon förstår i för sig inte grejen med att vara ut och ha kul heller. Man kan undra om ens varit ung ibland;) Fast jag är inte så engagera i att lyssna på henne heller, en vecka och två dagar kvar nu! :) Och dessutom är jag mest i min egen värld, living the dream! Undra förresten hur det blir med våran söndags tradition, har inte hört något från dem idag, är lite sliten så mig gör det inget om jag får stanna hemma och sova;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0