Måndag

Alltså var länge sen jag skrattade så mycket tror jag, helt urspårade vänner har jag, men så skoj vi har. Det enda som inte är okej är när det börjas berättas historier om vad jag har gjort under lördagskvällarna, pratat oavbrutet mellan Åhlkilen och Leksand och allt annat tok, men jag bjuder på det! Man kan inte vara  i bästa skick jämt;) Men det viktiga är väl att man kan ha kul åt det sen, men får inte ta det så hårt;)

Funderar på om jag ska gå och lägga mig nu, imorgon måste jag börja förbereda inför skolan och sen försöka ta mig till gymmet eller nått, vart inget idag fick umgås med gänget istället, men många är på språng här ifrån så det var en bra grej. Annars den här veckan har jag skola två dagar, sen vet jag inte vad jag ska göra i helgen. Det är löningshelg men det känns bra jobbigt alltså, funderar på om det blir en helg då jag firar att jag inte jobbar och ser på film och serier istället, kan vara en bra grej!

Nej, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0