Måndag

Nu ska min förläsning börja om två minuter, jag tycker att det är underbart att det alltid funkar. Funkar det inte idag kommer jag bli tokig! För jag är dödstrött, att nästan somna på en soffa ja det gick bra, men när jag väl kommer hem och ska lägga mig vid kvart över ett. Går det att sova då? Nej, sista gången jag kollade på klockan var den halv fyra, klockan sju började snickarna igen! Det är tur jag flyttar imorgon, en dag till med snickare utanför mitt fönster kanske jag står ut med. Eller jag har inget val heter det;)

Föreläsningen funkade inte, nu är det ingen idé att lägga sig igen heller. Nej borde väl ta tag i det där pluggandet, men min koncentration;) Nej jag måste skärpa mig hur ska det här annars gå?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0