Lördag

Sitter här med min nya kärlek, en Yamaha i knäet, så nu kanske jag kan börja lära mig spela gitarr på riktigt! Den låter aningen bättre än min förra!;) Så ja lyckas jag inte skaffa mig något vettigt att göra så kanske det blir till att plinka på den hela kvällen. Första lördagen på en evighet jag inte har något planerat alls, känns så där faktiskt. Pappa målar, syster sover borta och mamma är inte hemma ännu, så där lagom kul för en sällskapssjuk Sandra;) Men jag ska nog lyckas skaffa mig något att göra. Lucky blir det inte, en vit helg, betyder att det förmodligen blir två vita helger på rad, helt okej! Kan nog vara nyttigt för kroppen ibland;)

För övrigt är jag rastlösast i världen och ja helt tossig(finns det ett ord som heter så?) Ja ni förstår, jag tror inte jag behöver förklara;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0