Leva livet

Tänk vad nostalgisk man kan bli av Spotify ibland, sitter här med Gyllene Tider;) När jag var hundra år yngre än vad jag är nu, så var jag lite kär i Per Gessle. När jag så här fler hundra år senare tänker efter så undrar jag verkligen varför, han måste ha varit en gubbe redan när jag var liten;) Dessutom har han alltid blommig skjorta och det är nog inte snyggt på många människor, kan i alla fall inte tänka mig det;) Och nej hundra år var att ta i! Men jag känner mig som hundra, min syster kom och började göra massa saker som att böja sig ner och nudda tårna och sånt, jag kände mig som ett kylskåp. Har inte en aning om när jag slutade vara vig, har jag inte alltid kunna nå mina tår med sträckta armar?!

Nu har jag för övrigt hjälp pappa att måla massa plankor och hunnit med att gå en timmes promenad. Gick vägen jag gick hem i lördags natt, snarare söndags morse. Och frågan är hur tusan det ens gick, det var en jätte liten stig på ett ställe. Men allt går med lite vilja och en bra lampa på mobilen!

Ska för övrigt snart göra ett vettigt försök att övertala familjen att Sagan om ringen fortfarande är en bra film och att den går att se flera gånger och att det faktiskt var ett tag sen nu. Dock kommer de förmodligen inte gilla det ändå och jag kommer få se en tråkig, förutsägbar, romantisk, skit film! Ja ni det är tur det handlar om fyra dagar, sen får jag och bara jag välja film!

Och ett till för övrigt är att jag äntligen har tagit tag i problemet: gitarren jag köpte när jag var femton går faktiskt inte att spela på, den låter inte bra! Så jag ska köpa en ny, kanske kan jag lära mig till slut!

Nu: Övertala familjen att se på Sagan om ringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0