Känslor

Idag har lite av man skulle kunna kalla ett kaos av känslor. Borde ha börjat plugga och fixa, men det har liksom inte riktigt gått. Jag hatar att jag är en så känslomänniska ibland, det är underbart ibland och ibland riktigt jobbigt. Fast samtidigt vet jag att verkligen vill ha mitt liv såhär, det är helt underbart, men samtidigt så kommer man inte alltid ifrån det förflutna och jag antar att det får kännas ibland, skaka om en lite ibland. Jag skulle ändå aldrig byta bort allt som hänt och jag skulle aldrig byta idag med imorgon. Och att just tänka såhär, det är stort för att var jag, så jag har vuxit den här sommaren, så stolt jag är över mig själv! Och vilken sommar sen, men på nått vis så står jag här den 25augusti och skulle aldrig någonsin önska mig en annan dag, ett annat liv eller en annan tid. Sen är jag otroligt nöjd och tror verkligen att den här hösten kommer bli helt fantastisk. Fast det finns alltid saker man inte vill göra, inte vill ta tag i, men samtidigt lär man gör det för man kommer förmodligen inte ångra sig i slutet, även om det känns jobbigt innan.

Ja det får helt enkelt var lite kaos ibland, känslan när jag går och lägger mig ändå alltid bara bra. Dessutom så finns det alltid underbara tankar man kan försvinna i även om det är kaos och oftast just nu så är det just dem som jag hakar upp mig på just nu. Att kunna vakna upp och faktiskt bara le även om man inte vet hur man ska gå vidare så vet man att det bli bra!

Dessutom har jag min underbara vän ifrån Sandviken som med sina två år längre här i livet bara är så otroligt klok när jag köra fast och inte vet hur jag ska göra och imorgon börja skolan och jag får träffa henne ännu oftare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0