Jag vet vad som måste göras...

Det står att det blixtrar ute på min väder grej på datorn, har inte märkt något själv. Men jag hoppas faktiskt, underbart höstigt mysigt med regn och rusk och jag tänker med gott samvete ligga kvar i sängen tills jag vaknar imorgon, på min nya kudde! Fast jag kommer nog somna hur lätt som helst vad som händer runt omkring, börjar kännas i kroppen att man ligger några timmar efter;) Nej jag borde verkligen sova nu, nya tag imorgon. Tänkt att det redan är mitten av augusti, det är helt sjukt hur fort det går, men just nu är det bara kul för det mesta. Nu när jag tänker efter så skulle det faktiskt vara helt okej att stanna tiden ibland! Fast ändå inte eller jag vet inte;) Nej nu går jag och drömmer istället det är också helt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0