It started out with a kiss

Första skoldagen idag, oj så mycket det ska läsas och göras. Och vad gör jag? Jo jag sitter här och skriver fast jag borde plugga och läsa massor, men orken, den där orken vart är den? Jag är bara så trött och slut hela tiden, tror jag håller på att bli förkyld igen också, jag vill bara ligga i min säng äta godis och kolla på film. Åh hela min höst skulle kunna få vara så om den ville! Eller nej jag ska sitta på balkongen också i solen några dagar. Eller det är massa jag vill göra, det måste bli skärpning med den här tröttheten, jag borde träna igen jag blir pigg då. Men det går inte! Armen gör så ont idag har den varit helt fruktansvärd, jag måste lyfta den med vänster armen för att få den över spärren som gör att det gör skit ont. Ska ge zon-kuren en vecka och också armen en hel veckas vila från träning och så lite ansträngning som möjligt. Funkar inte det testar jag att köra på som vanligt och funkar inte det får jag ringa sjukstugan och få höra vad de tror jag kan göra åt det, någon sjukgymnast eller något sånt kanske kan nått!

För övrigt en bra dag, kan det vara annat när man har handlat kläder nu igen;) Hahaha, skulle bara ner på stan och kika;) För övrigt funderar jag på att ta och köpa mig den där gitarren nu också! Vi får se, kanske till helgen när jag har tid att verkligen provspela en gitarr och välja en bra, min som jag har nu ska jag skänka till syster yster tror jag! Den har aldrig varit bra och kommer aldrig att bli och borde skrotas men ja hon kan juh försöka lära sig spela på den;)

Nej nu ska jag kanske göra någon nytta eller sova;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0