Ignorance

Vilken låt! Sitter här i mitt luckyorus och har lyssnat på den fyra gånger på rad;) Ska snart ta tag i något annat, dra mig till gymmet sen cykla en mil;) Idag ska jag träna och det ska inte finnas en undanflykt!

För övrigt vaknade jag redan vid sju i morse, hur pigg som helst ur en underbar dröm. Kom tyvärr på att det bara var en dröm, så jag blundade igen och lyckades få drömmen att fortsätta. Ja jag kände mig verkligen tok lycklig när jag vaknade ordentligt sen vid kvart över nio, det är så typiskt bara att det var en dröm, men vem säger att drömmar inte kan bli sanna;) Jag har lyckats förut och borde kunna göra det igen om jag sätter den sidan till! Yes, positiva tankar!

Nu ska jag hoppa i träningskläderna och åka och träna!


Just watch my wildest dreams come true


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0