Hold on

Tog en dusch och nu är jag död, kommer somna på fem sekunder. Förstår inte hur tröttheten aldrig går över, kanske är för att jag alltid har hundra saker för mig;) Men nu blir det snart sängen måste ladda för helgen, imorgon ska det skjutas;) Vad fan har jag gett mig in på det är frågan! Men ja, jag får leva med blåmärkena antar jag. Vi är två tjejer och 14 killar, låter helt livsfarligt! Men samtidigt hur kul som helst, blir en bra dag och sen ta några glas vin på Skutan på kvällen i det fina sommarvädret! Åh, jag gillar verkligen sommar och augusti är en bra månad tror jag, känner jag, vet jag;) Längtar lite till helgen som kommer om två veckor också då blir det en viktigt tennismatch, som det ska tittas på alltså. Skulle just se ut om jag skulle spela tennismatch, jag är inte så bra nej;) Sen fyller jag år den helgen också och så pratar vi om kräftskiva, jepp det låter toppen:) Den här sommaren har verkligen gått hur fort som helst nu när jag tänker efter! Skönt tror jag, tror mest jag kommer minnas att det vart ordning och reda i livet till slut!

Nej sova var det! God natt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0