Hemma

Yees nu är jag hemma igen och fortfarande på topp! Har varit skönt att komma iväg en sväng, men också skönt att komma hem igen till ett hyreskontrakt som berättar att jag äntligen får flytta in på mina 44kvm den 1september. Till en nyrenoverad lägenhet där jag valt tapeter och fått inreda allt med lite hjälpa av min mamma;) Fast det är okej att vänta tills dess, så jag hinner sluta jobba så mycket och fokusera mer på att flytta. Det spelar ingen roll att det bara är över bron det är toppen ändå! Åh, augusti har hittills bara varit bra och ja september kan inte bli annat än bra, så den här hösten kommer förmodligen bli fantastisk:) För övrigt kom vi fram till att hösten är här idag när vi vandrade runt på stan i Sandviken och nej det gör mig inget, jag gillar hösten. Jag gillar tanken på att jag ska få ägna en hel månad åt att sitta på min balkong i höstsolen! Ja skulle inte vilja ändra på något i mitt liv just nu och det är fantastiskt att känna så. Jag är otroligt stolt över att jag på fyra månader ha lyckats få livet att bli helt oroligt bra, från att ha varit ett totalt kaos där jag trodde att det här går aldrig, jag kommer aldrig ta mig här ifrån. Men här står jag, fortfarande ett yrväder, men för det mesta dels är det bara positivt jag är nöjd och det är ändå bara det som räknas!

Nu ska jag plocka fram gitarren jag har saknat den, berättar om mina äventyr i Sandviken sen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0