Fredag

Ja och så var det bara en dag kvar av den fina åldern 20 då. Har varit ett år av kaos så det gör inget att jag blir ett år äldre, 21 är nog bättre, jag tror det blir ett bättre år! Jag har förhoppningar att det blir det i alla fall;) Även fast den börjar med två timmar jobb, bara att bita ihop, Resten av dagen lär bli awesome;)

Men nu insåg jag precis något hemskt och det är att de har tagit bort Ignorace från Spotify, varför?!?! Kan det vara så mycket begärt att ha den där? Yees, jag hann dra över den till datorn, det var en himla tur. Tänker nämligen inte springa och köpa någon singel, nej jag tänker vänta till 29e september och köpa hela nya skivan!

Oj vilket svamligt inlägg, nu ska jag göra mig redo för fika med M. Lär bli underbart som vanligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0