Första på länge

Jepp, nu ska jag ut på Siljan och köra första rodd-passet på mycket länge! Har varit ltie fusk på tränings fronten även den här veckan ska jag komma i form lär jag verkligen skärpa mig nu! Den här sommaren har inte varit den sommaren som har gynnat min hälsa om man säger så;) Men ja ny vecka imorgon, nya tag! Eller vi får se har massor att göra nästa vecka också! Har juh planer på att åka till Sandviken på Tisdag kväll och stannat till Torsdag och sen också att åka till Ikea på söndag, måste bara få ledig! Nu vill jag faktiskt ha skola igen och lite rutiner, tillbaka till verkligheten, det blir skönt:)

Idag har jag för övrigt varit otroligt duktig tycker jag och rensat i mitt rum från pappers högar och sånt och börja rensa datorn lite, spelar massa gitarr och fixat, planerat, styrt upp! Sånt man behöver göra för att få koll på saker, får se om jag hinner sy lite kläder idag också! :) Nej nu lär jag ta med syster och åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0