FEST

Alltså jag undrar hur jag vart så här taggad för att festa;) Var nog efter min lilla powernap i solariet nyss;) Nu är jag pigg och taggad till tusen för att dansa runt och ha en trevlig kväll! Kommer vara ett vrak imorgon efter att ha jobbat mer än jag skulle, sovit mindre än jag borde och varit på drickat två dagar den här veckan också;) Börjar bli en dålig vana det där! Men har man roligt är det ingen idé att klaga, sova kan man göra senare! Eller ja imorgon ska jag sova tills jag vaknar och ingen ska få väcka mig innan!

Igår var det paintball och Skutan. Jäklar vilka blåmärken jag har och knäet det känns när man går, kanske beror på att det är aningen uppsvällt;) Men sjukt kul var det jag kände mig som en CS gubbe;) Jepp mitt knä visar att jag har varit i krig!;) Skutan var också trevligt alltid trevligt att bara ta ett glas vin prata lite strunt och skratta, det är livet! Ja mer nöjd med livet än vad jag är kan man nog knappast vara, det är sådär topnotch;D

Nu lär jag väl duscha, leta på kläder och börja göra någon nytta. Klockan sex ska vi var i Tällberg på middag! Sen får vi se vart vi hamnar ikväll, Lucky, Skutan, Baren...jepp vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0