En famn för mig

En halv Ben och Jerry´s senare och jag känner mig sådär lycklig igen. Kanske är hög på socker;) Som min söta barn på förskolan kan bli ibland, fast då är man själv helt matt och bara ser dem flyga runt. Men åh så jag saknar dem nu, deras glädje, tio veckor och jag vet att jag kommer sova gott på nätterna. Vara helt matt i armar och ben vissa dagar och irriterad, men för det mesta bara lycklig och glad, full av energi. Åh jag tänker på när en liten kille på tre år tvingade mig att gå över övergångsstället som det ritat upp på gården säkert hundra gånger så han kunde stanna och släppa över mig med cykeln, hahaha om man var lite less när man gått över det där övergångsstället femtio gånger. Eller den underbara lilla tjejen på tre år som jag vet tycker otroligt mycket om mig och att retas med mig, när hon i endast strumpor kollade på mig skrattade det där skrattet som jag hört så många gånger och sprang ut i regnet så och jag efter runt ladan, två varv för att till slut lyckas fånga henne och bestämt släpa in henne igen. Tänkt att spenderat ett år med dessa barn och kommer spendera minst två år till med många av dem:) Ja, jag längtar! Jag längtar till skolan också att få skratta med tjejerna igen, som när vi gjorde filmen om T-rex och Ekorren från Ice Age;) Sjukt kul, dessutom är jag grym på att rita så det var snygga bilder;)

Nyss hoppade jag en halvmeter upp i luften, precis som i tältet i Falsterbo när någon hade ett signalhorn som det fick lov att använda mitt i natten. Men ja nu var det någon som började skrika och kastade en cykel, ja inte lite rädd jag blev. Jävla ligister, varför ska man kasta cyklar och sånt för. Och varför utan för min gård där jag har mitt öppna fönster. Usch, nu ska jag gå och lägga mig istället för att sitta här och vara nervös;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0