Det börjar visst bli höst

Jag är så stolt över mig själv, jag som alltid är livrädd för det förflutna och undviker att möta det in i det sista! Men jag har gjort det idag och det kändes faktiskt bara bra! Nu vet jag att livet går vidare och att allt inte behöver bara så jobbigt, även om det har känts lite jobbigt ibland innan! Oj, vad stolt jag är över mig själv!

Jag klara tydligen allt jag och ja nu när målen jag satte upp innan sommaren börja bli avklarade också så är det väl dags att sätta nya kanske. Eller ja två är det kvar får satts på dem, hunden och en utlandsresa:) Det blir målen till jul, bra grej! Ska skutta ner till mamma i mitt lyckorus, livet är bara för bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0