Berätta hur man fångar en vind...

Det är sjukt vad saker man samlar på sig på bara några år och det är sjukt vad minnen det finns! Nu har jag gått igenom massa kartonger nu och mitt rum ser ut som en labyrint av kartonger, men det är underbart, jag är på väg! Dock behöver vissa ramar sen Uppsala tiden få lite nya foton och sånt, men det blir skönt. Känns som jag verkligen kan släppa allt som vart nu, rensa ur hela mitt liv, bara ta med mig de delar av livet jag vill ha med mig! Ja det här blir toppen:)

Men innan flytten så blir det en toppen helg hoppas jag! Imorgon blir det lite jobb sen ska jag försöka ta mig och gymma(Jag måste!), sen ska jag sätta mig i det fina vädret(jag tar för givet att det är fint väder) och kolla på lite fotboll i Insjön, sen ska jag nog spendera kvällen "hemma" hos S, spendera lite tid med henne innan hon flyttar och göra henne sällskap i mörkret! Sen blir det jobb på lördag igen, sen ska det tydligen drickas öl och sånt i Insjön igen, är Insjödagen tydligen mycket viktigt;) Hahaha, jag ger det en chans! Men en lugn chans jag lär ta mig till Ikea dagen efter! Då ska det shoppas:)

Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0