We are broken

Åhhhhh, jag blir så less. Folk verkar tro att det alltid kommer vara lika, så lätt. Tror jag i för sig själv också, men så är inte fallet jag vet det nu. Tänk om jag bara skulle bryta mot allt, verkligen göra tvärtemot vad alla tror om mig, vad skönt det skulle vara just nu! Jag blir så trotsig ibland, skulle kunna slänga mig ut i gummistövlar och bara dansa runt i det lilla regnet vi har i hopp om att alla stenar i hjärtat ska försvinna. Men nej jag ska åka och träna jätte hårt istället, sen ska jag hem hit och plugga lite, sen blir det nog läggdags, ska faktiskt till skolan imorgon! Men det vore så skönt att göra tvärtemot, träna och sen sitta och se på film hela natten, skita i seminariet imorgon och i alla dessa saker man måste gör i skolan just nu. Jag är så less på allt vad skola heter och allt vad hjälpa till och vara snäll heter också! Men nej jag är för snäll för det och för ordentlig, jag kommer att åka till skolan imorgon och jag kommer till och med att vara förbered. Men jag vägrar att snällt sitta här och vänta, det är dags för en ny attityd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ooh handleden kommer bli fab :D Ska sätta en där också senare. hehe. Har du bestämt vad du ska ha där än? Yeah, Uppsala it is :P

2009-04-16 @ 20:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0