Torsdag

Skulle gått upp en halv timme tidigare och varit ute och gått en promenad, men det får helt enkelt bli efter lunchen istället, nu börjar föreläsningen om en timme och innan det tänkte jag hinna läsa liter mer i boken jag håller på med. Sen efter promenaden och lunchen lära jag förbereda mig inför seminariet vi har imorgon, sen ska det lagas middag, tränas och sen är jag alltid så trött så antingen ser jag på en film eller så somnar jag.

För övrigt funderar jag över om jag lever i en fas där jag förtränger saker eller gör allt för att förtränga det går liksom inte fullt ut;) Men har man hundra bollar i luften så hinner man inte tänka så mycket det är skönt! Måste börja skaffa mig planer efter 28e också så jag inte behöver tänka då heller och som det ser ut nu så blir det Road trip till Uppsala vid valborg och det kan nog inte annat än vara nyttigt.

Funderar faktiskt på att ta fram mitt jag som inte bryr sig alls och bara skita i alla som händer runt omkring mig. Känns nästan som det enda rätta är så trött på att anpassa mig och verkligen försöka, mina försök blir inte mer än just försök. Kanske är det lättare att bara se sig själv i livet, jag menar det är jobbigt nog ibland att bara ta hand om sig själv;) Just nu i alla fall, inte lätt när man inte vet vad man vill med livet och så ska man försöka involvera andra också, nej jag är tveksam.

Men nu ska jag återgå till pluggandet.

Kommentarer
Postat av: maria

Ooh. Då ses vi kanske i Uppsala på valborg :D

2009-04-16 @ 18:04:00
URL: http://metrobloggen.se/mariaekberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0